søndag den 7. april 2013

Farver

I et forsøg på at finde noget, der kan få mig til at abstrahere fra tinnitusen, forsøger jeg mig med en af de dyrere løsninger, om det er vejen frem ved jeg ikke.
Måden jeg har brugt før fungerer bare ikke helt så godt mere efter vi har fået hund, for kan jo ikke bare lukke mig inde nede i soveværelset med dvd'er. Må tilstå jeg også snart har set mine krimiserier så mange gange, at det er tiltrængt med en pause.
Men når der er kommet nogen hjem, så kan jeg forstanse mig dernede i fred og ro, en bog dur ikke, ligge og glo ud i luften gider jeg ikke, så tænkte jeg at tuscher måske var noget. Ok man sidder måske ikke rigtig godt i en seng, men det må komme an på en prøve, men de er nemme at få med rundt.

Her er mit første forsøg, jeg er ikke vildt imponeret, men det gik bedre end håbet/forventet eller som datteren så sødt sagde, det ser da ikke allerværst ud.
Mon ikke de kan bruges på et kort? Det med skygger er godt nok IKKE nemt! Ved ikke helt om jeg kan skyde skylden over på, at det er fordi jeg ikke har så mange farver endnu, så det lader jeg være med.

Men jeg skal have købt nogen af de tynde spidser, må de egentlig sidde på tuschen hele tiden?  så skal jeg have fundet ud af, hvordan jeg får "billederne" til at sidde tættere på hinanden, så der ikke er så meget spildpapir!

Rigtig god søndag.

6 kommentarer:

  1. Selvfølgelig kan de søde klovne bruges til noget!
    Men jeg kan desværre ikke give dig gode råd ift. farvelægning. Det er noget jeg sjældent gør..
    God søndag.

    SvarSlet
  2. De klovne skal da bestemt bruges til noget. De er da så søde.
    Jeg startede med 4 tusser......og så blev det til 12 i lang tid. Så det varede noget inden jeg fik skygger på. Det er svært, men så hyggeligt. Jeg maler "bare malebog", når det er til alm. hurtige kort.
    Det med spildpladsen er et evigt problem for mig også. Så jeg kan ikke hjælpe.
    Men fortsæt endelig med at male. Du bliver helt opslugt af det.
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  3. De ser da fine ud.Selvfølgelig skal de da bruges.

    SvarSlet
  4. Håber, at farvelægningen bruges som en slags terapi - for så kan du jo slå to fluer med ét smæk. Ro og farvelagte motiver lige til at sætte på dine kort. Rigtig flot farvelagt - skyggerne kan jo altid komme senere.

    SvarSlet
  5. De er da vildt søde!! Dem kan du da sagtens bruge på kort eller andet ..

    Knus :)

    SvarSlet
  6. Søde klovne ; ) jeg øver mig også stadig bruger rigtig meget you tube, det kan være ren teapi : )
    Rigtig god dag

    SvarSlet