fredag den 25. januar 2013

Lidt inspiration fra Pinterest

Disse kort er lavet efter inspiration fra Pinterest, hvor der var brugt en anden die (som jeg godt nok har) samt et lag baggrundspapir. Hun har også brugt 2 ens (i forskellige farver) die cuts, det fik jeg så ikke lige gjort i farten. Det originale kort kan ses her.

Materialer: Genbrugskarton, brunt og hvidt karton. 3 halvperler (købt i Lidl) og et stykke twine. Die: Delicate fern fra Memory Box.

De må vel siges at være CAS.

Så er der lige et billede af vores vindues(ud)kigger. Hun elsker at stå deroppe, når vi lufter ud, dog tør jeg ikke lade hende være alene, når hun gør det, for hun står ofte med bagbenene oppe på armlændet og hovedet ud gennem vindues åbningen, men jeg er bange for hun glider med bagbenene, så de ender mellem sofa og radiator og så kan det gå gruelig galt.

Rigtig god weekend til jer. Jeg vil se om jeg ikke kan komme igang med et fødselsdagskort uden for meget potehjælp, har faktisk 3-4 kort der skal bruges i næste uge, så måske jeg skulle komme i omdrejninger!

9 kommentarer:

  1. Smukke og enkelt kort du har lavet.
    God weekend

    SvarSlet
  2. Fine kort :) Og en sød vindueskigger *GG*
    Du er da vist en rigtig "høne/hundemor" - hihi...
    God Weekend.

    SvarSlet
  3. Elegant kort, sød vovse i vinduet
    God weekend

    SvarSlet
  4. Fint kort, og min kat gør det samme når vi lufter ud, jeg tør ikke lukke så meget op, for han sidder med snuden i "sprækken" og vi bor på 1. sal, men jeg forstår godt du ikke tør lade ham være alene når du lufter ud, man har pligt til at passe på sine dyr. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Superflotte kort du har lavet. Den teknik er bare smuk.
    Og Pinterest er et godt sted at være.....Jeg bliver bare helt stresset af det, for jeg vil gerne lave det hele ! hihi.
    Utroligt så stor Abby er blevet. Og åbenbart også kvik.

    Jeg håber du er kommet i omdrejninger med at lave kort, for det er ikke sjovt hvis det er lige før....

    God weekend herfra.

    SvarSlet
  6. Fine kort.
    Herligt billede af din hund.

    SvarSlet
  7. Super godt kort, så simpelt og så fint

    SvarSlet
  8. Flotte CAS kort, jeg er aldrig blevet gode venner med det printrester....tror ikke helt jeg har opdaget, hvad i andre har:)
    Jeg syntes Abby bliver større og større hver gang du tager et billed, fnis

    Knus

    SvarSlet