fredag den 21. september 2012

Lidt af hvert

Idag er det 6 uger siden den bette vuf, som ikke er så bette mere flyttede ind hos os og rykkede godt rundt på vores hverdag. Ufatteligt så lidt tid jeg har for mig selv, så det bliver ikke til meget scrap, abstinenserne er der, men tiden og energien kniber det gevaldigt med.

Lidt har jeg dog fået lavet blandt andet dette fødselsdags kort til min svigerinde, der havde fødselsdag igår.

Nå ja det er nok ikke så svært at gætte, hvilken hobby hun har og kortet passede perfekt til gaven vi gav hende. Kortet vakte glæde, det er dejligt, når folk sætter pris på det man laver.

Så var der bud efter invitationer til en konfirmation, de kom til at se således ud


Skoen og græsset fik jeg Jette og hendes Scrabby til at hjælpe mig med, da jeg pludselig fik en ide om, at der skulle en støvle på. Dejligt når man kan hjælpe hinanden :-)

Jeg skal til og i gang med at lave indbydelser til min niece's 6 års fødselsdag, har lagt hovedet i blød, de skal være c6 format, lilla, gerne noget med prinsesser eller diddl/diddlina og tøset. Så håber jeg kan ryste nogen ideer frem i en fart, da hun snart skal have dem.

Rigtig god weekend til jer. Noget af vores lørdag skal gå med hvalpetræning fra 10.30-12.30, men da de andre hvalpe på holdet er små racer, er der ikke nogen hunde på Abby's størrelse, hun kan lege/tumle med i frikvarteret (de sidste 10 min af træningen), så istedet har hun fået tilbudt at deltage i frikvarteret fra 9.50-10.00, hvor der er nogen beagles, så det vil vi prøve med imorgen, hvilket betyder, vi skal hjemmefra kl  9.15, men hun har så 30 min til at falde til ro inden vores eget hvalpetræningshold starter. Vi vil jo gerne at hun kan omgås både store og små hunde, og hun lærer fuldt ud at omgås de små hunde. Lidt længere nede af vejen bor, der nogen der fik hund ca 2 uger efter vi fik Abby, de 2 er rigtig glade for hinanden, vi går også på samme hvalpetrænings hold, men de er et umage par så det batter. Når Abby er fuldvoksen vil hun være 56-59 cm høj og veje 25-32 kg, hende legekammerat, som er en chinese imperial dog vil som fuldvoksen være 20-23 cm høj og veje 3-4 kg. 
I weekenden må jeg også have kameraet frem, det er ved at være længe siden, vi har fået taget billeder af Abby, for ringe, men tiden er bare fløjet afsted.

11 kommentarer:

  1. Ih nyd nu den lille klump og for den sags skyld hvalpetræningen. Det er en rigtig god investering, selv om vejret ikke er til det.
    Vores lille gravbasse gik sammen med store hunde og dem har hun lært at tumle.
    Fine fine kort

    SvarSlet
  2. Næææhh... har du fået blogget? :)
    Fint fødselsdagskort - og fine invitationer.
    Synes altså Abby lyder som en lille charmetrold - og en meget forkælet en af slagsen - hihi.
    Snart god weekend.

    SvarSlet
  3. Ja det er hårdt sådan at få en baby i huset....også når det er en dyrebaby! :)
    Fine kort du har lavet! God weekend!

    SvarSlet
  4. Dejlige kort du har lavet og en god løsning til indbydelserne.

    SvarSlet
  5. Skønne kort, jeg er held vild med fodboldkortet/indbydelse, det er rigtig godt lavet. Ja som Dorthe siger, så tror jeg bestemt også I har fået en rigtig lille charmetrold. God weekend

    SvarSlet
  6. Nej hvor dejligt at se dig på bloggen:D

    Hvor er det godt, det kort du har lavet til din svigerinde, hvor har du fået den golfkugle fra? Har jeg ikke hørt efter i timen? ha ha så er det ikke første gang, jeg glemmer hele tiden, alt ting.

    De er blevet så flotte de invitationer..... super ide du fik der:)

    Hun er så møj forkælet lille Abby, men det skal alle være....ligesom os to, vi er også lidt forkælet:)
    Glæder mig til at høre, hvordan det går i morgen

    Jeg lægger lige hoved i blød, med hensyn til pige ting:)

    Rigtig god weekend, til jer alle 5:)

    Kæmpe knus

    SvarSlet
  7. Hej igen Thea =D
    Lækre kort, og det er en god ide med fodboldstøvlen.
    Selvfølgelig skal Abby da også lære at omgås de større hunde =D
    God weekend og hundetræning

    SvarSlet
  8. Skønne kort du har lavet. Og jeg kan godt lure din svigerindes hobby...Jeg er nemlig kvik !

    Og så lyder I som en helt normal hvalpefamilie. Men det tager altså tid at lære en hun alm. god opførsel. Hvalpetræning er sådan en god ting. Og så er det sjovt tilmed.
    Ja tak. Jeg vil sandelig gerne se billeder af Abby igen.

    God søndag.

    SvarSlet
  9. Smarte kort. Du er snart nød til at komme til tirsdags scrap igen, så vi ikke glemmer hvordan du ser ud :o)

    SvarSlet