søndag den 30. september 2012

Indbydelser

Min yndlingsniece fylder 6 år her i oktober og jeg havde lovet at lave indbydelserne til hende. Kravet lød på lilla og tøset, der måtte gerne være prinsesser på eller Diddl.

Fik dem lavet i fredags med en smule hjælp fra datteren, som lavede et par udstansninger samt satte dobbeltklæbende tape på og i løbet af no time var de færdige, selvom der skulle laves 20 stk. Syntes selv jeg er sluppet heldigt fra det og den unge frøken fik tilsendt et billede via hendes mor's mobil og begge var tilfredse.

Blomsterne fik lige lidt guld stickles i midten, havde overvejet at lime nogen perler på, men da de skal sendes med posten og med frem og tilbage i skoletasker besluttede jeg at holde dem helt enkle.

Sidst på formiddagen sendte vi sønnen (og det meste af hans gymnasieklasse) afsted til Sydspanien, hvor de skal på sprogskole (og indkvarteres privat) i 12 dage. Syntes måske ikke lige det er sagen at læse om oversvømmelserne nede i de områder de skal til. Jeg er sikker på, de nok skal få en dejlig tur, selvom den jo nok ikke kommer i nærheden af den tur, de havde til NY sidste år. Misundelse er en grim ting, men må tilstå jeg misunder ham den varme han skal ned til.

Forsat god søndag.

7 kommentarer:

  1. Godt klaret, med datters hjælp, søde kort, til en lille "dame". knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Det er nogle fine indbydelser - rart at have en lille hjælper :)

    SvarSlet
  3. Rigtig søde indbydelser, og sjovt at du også er begyndt at benytte dig af børnearbejde....hihi.

    SvarSlet
  4. Fin indbydelse, i har fået lavet.
    Ingen billeder af Abby ?
    FYYYH

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle fine indbydelser dig og K har lavet(ha ha børnearbejde) Super lækket karton, skønne farver. Spændende at høre hvad hende veninder siger, når de får en hjemmelavet indbydelse;)
    Ja misundelse er en grim ting, men jeg lide nok lidt af det:)Håber ikke de bliver berørt af oversvømmelse og demonstrationer, men at de får en lærerig oplevelse og skønt vejr.
    Ja hvad er det for noget, ingen Abby, fyyyyyyy ;p

    Kæmpe knus

    SvarSlet