søndag den 1. juli 2012

Tilda

Jeg har lavet lidt Tilda kort, når nu sommeren ikke rigtig vil komme frem, må man jo hive sommeren ind til scrap-bordet. 
For et lille stykke tid siden købte jeg en blok Tilda Garden i Panduro samt 2 poser "stik-ud-ark" der passede til og det selvom der var 2 ark i blokken.
Jeg må indrømme, jeg har det ret svært med Tilda og andre mennesker uden næse og munden, trængen til at male mund, næse, overskæg og andet på dem. Jeg har dog behersket mig her af den grund, at jeg er vild med farverne.



På alle 3 kort har jeg valgt at bruge et i forvejen allerede trykt motiv som baggrund. Altså de smager da alle 3 af sommer!

Så har jeg fået tørretumbler igen, de ankom her i til aften (så det er ikke alle steder de holder søndagslukket), det er godt nok lækkert og den bliver sat på arbejde imorgen!!! Det må være en luksus model, den har lys i tromlen, så nu forventer jeg at tøjet ser godt ud, når det kommer ud! Høhø, den var vist lidt plat.

Mine stakkels arme har det stadigvæk ikke helt godt, men jeg er ikke god til at holde dem i ro eller sagt på en anden måde, skære ned på det der ikke er godt for dem. Dog må jeg sige sønnens ipod har jeg ikke rørt i dagevis! Det blev selvfølgelig heller ikke bedre af, at jeg tog hele blog-hopperiet i et hug, hvorfor dog gemme noget til imorgen eller i overmorgen, når man kan tage det hele på en gang???

På tirsdag ankommer yndlings nevøen og yndlings niecen på et par dages ferie, det skal nok blive hyggeligt!

Forsat god søndag til jer alle.

9 kommentarer:

  1. Det er da rent sommer idyl, 3 søde kort

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte sommerkort, du har lavet.
    God bedring med armene.

    SvarSlet
  3. Sikken da nogle søde kort du har lavet, ja jeg er heller ikke vild med de næse og mund løse stempler, de virker på mig lidt barnlige, men du har da fået sommer ind i dine kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Jeg har det ligesom dig - det ser sgu for mærkeligt ud når de der tegninger mangler både næse og mund - hihi.
    Men den blok har jeg også købt i Panduro for ikke så længe siden ... vistnok omkring konfirmationskortsproduktionen. Jeg har svært ved ikke at købe alle de forskellige blokke der kommer i Tilda serien - og så kan de bare stå i min papirvogn - haha.
    Dine 3 kort er rigtigt søde! Og det lugter da altid lidt af sommer.
    Det bliver GODT vejr på torsdag!! ... hehehe
    Knus.

    SvarSlet
  5. waue super skønne sommerkort

    SvarSlet
  6. waw hvor er det nogle smukke kort, men hvor har du ret, hvordan kan man finde på at lave figur uden næse og/eller mund, det er total vanvid, ha ha. Men eller er det bare så smukke kort, så jeg kan godt abstrahere fra "næse og mund"
    Super skønne sommerfarver, bliver i sommerhumør af at se på dem(men det er jo heller ikke svær, med det flotte vejr:)

    Super at den tørretumpler er kommet, det med lys, det er vel ikke når den køre??????

    Kæmpe knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror ikke der er lys i den når den kører, men jeg har heller ikke lyst at tjekke, haha

      Slet
  7. Lovely cards with beautiful coloring!

    SvarSlet
  8. Skønne kort - og sommerlige. Godt du ikke faldt for fristelsen til at male overskæg på damerne...haha.
    Dejligt at I nu igen kan få tørt tøj på.

    God bedring med armene....og god sommerdag.

    SvarSlet