onsdag den 4. juli 2012

En overlækker gevinst

Vi har i fødselsdagsgruppe startede Vivi en udfordring, hvor vi skulle lave noget ud fra en skitse og til sidst ville hun trække en vinder.
Jeg som aldrig vinder, var så ubeskrivelig heldig at blive udtrukket til en virkelig misundelsesværdig (ja jeg påtager mig gerne skylden for at en del af danmarks befolkning nu går rundt og er grøn!!)
Se lige hvad jeg vandt (jeg har stadigvæk svært ved at fatte mit held)
Vivi havde lavet et smukt tag og skrevet en hilsen på, cardstock, udskåret alfabet, forskelligt pynt og ikke mindst nogen af Vivi's smukke hjemmelavede blomster! Så var der 5 ekstrem smukke hjemmelavede baggrunde, desværre yder billederne dem ikke meget retfærdighed, de er bare så flotte så flotte og med nogen fantastiske spil i farver og mønster alt efter hvordan lyset falder på dem. Ja selv vindersedlen med mit navn kom med i pakken.






Hvor heldig har man egentlig lov at være??

Jeg har allerede modtaget 3 fødselsdags kort fra fødselsdags gruppen, så de står pænt og venter på, det skal blive fredag den 13. Dejligt med noget at glæde sig til!

Rigtig god onsdag til jer alle. Jeg har feriebørn i disse dage og det nyder vi selvfølgelig i fulde drag og imorgen drager vi på udflugt.


9 kommentarer:

  1. Sikke en lækker gave!! Smukke papirer og spændende ting! Tillykke med det!

    SvarSlet
  2. Tillykke Thea. Jo, jeg er da grøn i hovedet nu. Heldige asen =D God tur i morgen Knus

    SvarSlet
  3. Nå hvor er du bare heldig.
    Der er jo nogen siger, at heldet følger de tossede....Passer det mon ? Haha.
    Rigtig god fornøjelse med tingene - de er dig såå velundt.
    Fortsat god ferie.

    SvarSlet
  4. Tillykke med dit held, jeg er ikke grøn, for jeg har jo også været privilegeret, Vivi er et meget sødt og gavmildt meneske, både med gaver og hjælp til de svære udfordringer, godt vi har hende i vores blogland, ikke? knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Lækker pakke, du har vundet.
    Tillykke med fødselsdagen fredag den 13.

    SvarSlet
  6. Ih, en lækker pakke!! Stort tillykke med gevinsten :)

    SvarSlet
  7. Ihh hvor fedt, det da en vildt lækker pakke..
    Kan godt forstå at du blev glad :)

    SvarSlet
  8. Godt det ikke var mig der vandt, for jeg havde ikke nænnet at bruge det skønne papir og nu skal du ikke tro, at jeg er en af de grønne, ha ha

    Lækker gevinst du har vundet, det glæder mig, at du endelig vandt en candy:) Glæder mig til at se, hvad du finder på, at lave:)

    Kæmpe Knus

    SvarSlet