søndag den 6. maj 2012

Scrap Marathon

Igår deltog jeg i International Scrapdag hos Anja fra Picturing the World - hele 12 timers scrap, et ægte scrap marathon! Det var virkelig et godt arrangement med god forplejning, som hun havde fået stablet på benene. Det er ikke sidste gang jeg kaster mig ud i et af hendes arrangementer!
Udover nogen af scrapperne fra tirsdagklubben var der også et par scrappere, som kom langvejs fra, hyggeligt.
Jeg fik også lavet et par kort
Et vindueskort. Bambussen er lavet med template og distress ink. Pandaen ja den er bare for nuttet. Tillykke er printet ud fra word.

Et kort jeg lavede til skitse udfordringen - første gang jeg prøvede at arbejde ud fra skitse, svært men sjovt. Papiret er fra Jillibean Soup.

 Kort til den anden kort udfordring, der skulle bruges en ting udskåret fra Big Shot, Sille eller lignende, maskeringstape (den var ved at tage pippet fra mig) og der skulle være et banner. Jeg brugte derudover også sejlgarn, hvorpå der for oven blev lavet en råbåndsknob. 
Vandt ikke nogen af udfordringerne, men jeg vinder nu heller aldrig, men det var sjovt at være med og sundt at blive udfordret! Baggrundspapiret er fra Maja Design.
Da jeg i påsken var på jernbanemuseet med nevøen, niecen og min datter havde de en kasse stående med fotografier til 2 kr pr stk. På stort set alle billederne var der mennesker på, men det lykkedes mig at finde et par stykker uden. Baggrunden og billetten er fra en privat swap, baggrunden fik også et par stempler med mine fede ure stempler!

Nåede ikke at blive helt færdigt med det her, der skal lige sættes en tillykke med fødselsdagen på. Syntes det er sødt nok at bruge til fødselsdagskort, selvom det er plaster der er på. De er bare for herlige!


Anja havde 20% på alt i butikken, så der blev også handlet lidt, har dog ikke fået pakket det ud endnu, men memory box er nøgleordet!


Søndagen idag skal vist bare bruges på at pakke mine scrapting ud og rydde lidt op i scraptingende og så ellers bare slappe af ovenpå den lange dag igår! Nå ja, det kunne være jeg også lige skulle huske vasketøjet.


Rigtig god søndag til jer.

17 kommentarer:

  1. Du har da været flittig til dit maraton i går :) Søde kort du har fået lavet. Glæder mig til at se hvad du har fået købt. Memory box dies er bare så lækre :) God søndag.

    SvarSlet
  2. Det er nogle fine kort... Glæder mig til at se hvad du har købt

    SvarSlet
  3. Det lyder til, at I har haft en rigtig god dag og sikke flotte kort, du har fået lavet.

    SvarSlet
  4. Det var mange kort du fik lavet, hos Anja i går.
    Flotte kort. Skal jeg gætte på at du nok har købt hjertet, og måske kransen fra Memory box =D
    God søndag

    SvarSlet
  5. Fine kort du fik lavet igår.
    God søndag.

    SvarSlet
  6. Det lyder som en dejlig dag. Flotte kort, du fik lavet.

    SvarSlet
  7. Skønne kort og forsat god søndag

    SvarSlet
  8. Hold da op, hvor har du været flittig :)
    Dejligt at i hyggede jer :)

    SvarSlet
  9. Flotte kort du har fået lavet!

    SvarSlet
  10. Flotte kort du har lavet. God søndag til dig.

    SvarSlet
  11. Det lyder som en rigtig hyggelig dag 12 timers Scrap fedt.....
    Dejlige kort du har fået lavet, håber du har haft tid, til at pakke dine indkøb ud : )
    Rigtig god søndag aften

    SvarSlet
  12. Hej Thea. Tak for igår, det var jo en super dejlig dag og jeg lagde rigtig mærke til, hvor koncentreret du var...hi hi...om det så var med indkøbene eller det kreative, må du selv gætte på..hi hi hi...

    SvarSlet
  13. Jamen hvor har du da været flittig - både med scrap, men garanteret også med snakketøjet. hihi. Dejligt at du er kommet med i så mange ting. (se hvad jeg sagde.....)
    Utroligt fine kort du har lavet og så mange forskellige. Jeg kan godt lide at se det bambus med en panda på. Så jeg har stærkt på fornemmelsen hvad indkøbene handlede om.
    Håber du klarede vasketøjet. Den slags ordner ikke sig selv mens vi scrapper - desværre. Det ville være dejligt.
    God ny uge til dig.

    SvarSlet
  14. Tak for i går, det var som du skriver en super hyggelig dag, og for os lidt længere væk fra, var det rigtig sjovt at møde jer fynboer :)
    Jeg så jo lidt af det du købte, så kan godt forstå du glæder dig til at få pakket ud :)

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare nogle super FLOTTE kort du har lavet,
    det første kort - har du da brugt den punch jeg også har(den jeg købte) eller er det en die?
    Du har klaret dine skitse udfordringer super godt og det med at vide, det kommer lige pludselig.. jeg troede heller ikke jeg nogen siden skulle vinde, men vupti, så lykkes det:)
    waw waw waw for det kort med toget, nu glæder jeg mig endnu mere til min udfordring, jubiiii. Super med de ur stempler på papiret, det gør helt sikket det helt perfekt.
    Jeg har lavet en list til næste gang, ur stempelr og memory box... ha ha - så du kan godt se at komme i gang også:)
    Dejligt du havde en supper oplevelse, jeg ville godt ha været der:)
    Kæmpe Knus

    SvarSlet