onsdag den 2. maj 2012

MS Papertrimmer

 Den del til venstre skubbes ind, når det ikke er i brug

6 kommentarer:

  1. Jeg er ikke helt med, er det en du lige har købt? knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er ikke så længe siden, den blev købt. Var mere fordi jeg lige skulle have billederne op på SS og kunne ikke finde ud af at smide dem direkte i indlægget, hvis man kan det, så tog den hurtige løsning og brugte bloggen. Knus

      Slet
  2. Sådan en har jeg også - og den er bare go*.

    prøv dette link. Billeder lægges på SS sådan her:

    http://www.scrapsisters.dk/forum/index.php?topic=11499.msg128940#msg128940

    SvarSlet
  3. Waw hvor er den smart, sådan en har jeg ikke set før,
    du får så mange spændende scrapsager:)
    Jeg var lige igennem din blog for at finde den fodboldtrøje du har lavet, hvor har du lave mange fantastiske kort qvinde:)

    Kæmpe knus

    SvarSlet
  4. Godmorgne,ja jeg har næsten ikke sovet:D
    Det er en kant og hjørne punch, kan du lide den?

    SvarSlet