mandag den 22. september 2014

Skærm-kort

Jeg har et stykke tid gerne ville lave et skærm kort, men har aldrig fået taget mig sammen til det, men så poppede der en masse op i en gruppe jeg er i på fb, så nu skulle det være. DA jeg skulle lave et kort til en 70 års fødselsdag var det jo en meget passende anledning at kaste sig ud i det, det er faktisk ret nemt at lave.






Desværre ejer jeg kun et par enkelt borderpunches, så der må vist nogen på ønskelisten, så jeg kan lave nogen ordentlige kanter!

Materialer:
Mønster papir fra Maja Design

Hvidt karton (til basen)
Brunt karton
Guld karton fra Søstrene Greene

Dies:
Labels 23 - Spellbinders
Large Typewrite Number set - Memory Box
Hollyhocks - IO Dies

Perler
Guld og bronze sværte til kanterne
Brun Sværte
"Perle-bånd" til halskæden
Blomster fra WO
Fjer
Tekst stempel

Silhouette-damen er skåret på Silhouetten

Ek border punch til oven
SU punch til fødderne

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot, og "fødderne" er perfekte.

    SvarSlet
  2. Det blev rigtig flot. Og en sjov ny variant at et kort.
    God dag til dig. Knus.

    SvarSlet