lørdag den 21. juli 2012

Et fødselsdagskort og en blomst

Camilla i vores fødselsdagsgruppe har haft fødselsdag, men da hun tog til London på ferie, er det først nu, hun har fået set kortene.

Jeg sendte hende dette kort



Baggrunds papiret er Sweet Caroline (MME) af dies er der brugt Memory Box/Poppystamp og en enkel Marianne Design og så selvfølgelig lidt distress ink af diverse farver. Det er næppe gået nogens næse forbi, at jeg er vild med de dies fra Memory Box og Poppystamp.

Nu hvor jeg jo fik en varmeblæser i fødselsdagsgave, skal den selvfølgelig også bruges.



En organza blomst med en brad i midten, på det nederste billede er det nok nemmere at se, jeg har givet den lidt stickles hist og pist i kanten.

Rigtig god lørdag.


14 kommentarer:

  1. Meget fint kort og ja de dies er da bare skønne

    SvarSlet
  2. Hvor er det altså bare udført, jeg er vild med det vindue og skodderne, og så den lille detalje, spinnelvævet, er det dies det hele? Hvor er det et sødt kort:-)

    SvarSlet
  3. Undskyld stavefejlen, jeg mener selvfølgelig spindelvæv

    SvarSlet
  4. årh super sødt kort og med den cykel ;O)) den er jeg bare vild med. og rigtig fin blomst man kan godt se stickles.

    SvarSlet
  5. Det er så fint det kort der .- Og blomsten den er da for lækker :) ... _

    SvarSlet
  6. Din blomst er da blevet virkelig lækker! Du kan jo godt :)
    Og kortet til Camilla er smukt - den cykel er altså ret fin!
    Knus.

    SvarSlet
  7. Sødt kort og sød blomst, son sjovt nok ligner en af mine lavet på samme måde :D

    Fortsat god weekend :)

    SvarSlet
  8. skønt og meget kreativt kort

    SvarSlet
  9. Rigtig flot kort du har lavet. Meget gennemført. Og dejligt at se nogle af alle dine ting i brug......for du har godt nok meget efterhånden. Ikke ? hihi.
    Og så er din blomst yderst vellykket. Det er så sjovt at lave den slags.

    SvarSlet
  10. Flot og gennemført kort. Jeg er forelsket i den cykel, hvor er den sød =D
    Blomsten er fin, og husk lige at læse på ss om den =D
    Knus

    SvarSlet
  11. waw waw waw hvor er det kort perfekt, så fantastiske mange skønne detaljer. Jeg er vild med det hele waw waw waw. Super godt lavet søde:)
    Og waw hvor er den blomst flot, du skal da lave mange flere blomster, kanon du har fået gang i alle de nye lækker scrapsager du har fået og købt. Er du glad for din varmepistol?
    Kææææææææææmpe knus

    SvarSlet
  12. Hi Krebsen! What a lovely scene you made with the window and the bicycle! I love it. Have a wonderful day.

    SvarSlet
  13. Kanon lækkert sommerkort, du har lavet!

    SvarSlet