onsdag den 23. maj 2012

Guldbryllups kort

Mine forældre skal til guldbryllup og bad mig lave et kort.




Kanten har fået en tur med en Fiskars punch, jeg har haft liggende længe, kunne bare ikke få hjørner og kanter til at passe sammen. Idag fik jeg så lige læst brugervejledningen, som fulgte med og der står den "arbejder" i inches og så gik det som en leg. Håber jeg bliver bedre til at bruge den, nu jeg ved papiret skal skæret i inches og ikke i cm, for den er utroligt flot, hvilket jo også var grunden til jeg købte den. Hjerterne er Nellie Snellen, det solbærrøde hjerte er løftet med 3D puder. Blomsterne er fra Wild Orchid. 
Har ladet mig inspirere lidt af Annette/aka, som jo også flittigt brugerne hjerterne fra Nellie Snellen.
Hov jeg har slet ikke brugt noget Distress ink!


Forsat god (varm) onsdag til jer.

6 kommentarer:

  1. Fint kort. Det er en rigtig flot punch, godt du huskede at læse brugsforvirringen =D

    SvarSlet
  2. Fint kort - og selvfølgelig har du brugt hjerterne. Hvad skulle vi gøre uden.
    Er du på sværte-afvænning ? Pas nu på de ikke står og tørrer ind....haha.

    SvarSlet
  3. Flot kort
    Håber du har nydt endnu en sommeraften

    SvarSlet
  4. Har du glemt sværten.... blev du rundtosset af at læse brugsanvisningen på din punch, ha ha.
    Hvor er det et super smukt kort, den kant punch er jeg total vild med...waw. Selvfølgelig skal der hjerter på:)
    Er sikker på at modtagerne bliver rigtig glæde for det:)
    knus:)

    SvarSlet