mandag den 9. april 2012

Mere stempel

Havde aldrig troet jeg ville blive så begejstret for at stemple, så nu skal der altså bare mange flere stempler på min ønskeseddel, især dem med motiver!! Med lidt held dukker der lidt op her på adressen sidst på ugen eller i næste uge, jeg er så spændt på at åbne den pakke!




Igen er det stempler fra Impression Obsession og Cover a card med skyer, som er brugt på baggrunden, de stempler er bare for lækre! Lækkert at man kan bruge sin distress ink på denne her måde end blot til at tværte med.
Nu hvor jeg har fået øjne på for stempler frygter jeg min ønskeseddel bliver så lang at vi render og falder over den herhjemme!

Tror jeg vil lade kortene være med i fødselsdagsudfordringen på SS, skal bare huske at lægge dem op i galleriet, når jeg får et ledigt tidspunkt.

Om lidt er vi på vej ud af døren for at tage imod fra USA.

Forsat god mandag til jer.


7 kommentarer:

  1. Skøøøønt du har fået øjnene op for den fantastiske verden af muligheder som stempler giver :)

    Det altså ikke spor advancerert at lave de tags jeg laver på bloggen..
    De nemme og hurtige :)

    Måske jeg skal være sød at lave en step by step på min blog så du kan se det??

    Håber i får taget godt imod besøg og får en dejlig påske mandag selvom den er regnfuld..

    SvarSlet
  2. Hold så op, jeg skal da love for du har fået styr på det med de stempler waooow. Selvfølgelig skal du se at deltage, det må være K9, ikk. Har du nu være inde og bestille stempler???? eller er der nogle du har vundet???
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vinder aldrig, så det er da nogen stempler jeg har købt og betalt ;-)

      Slet
  3. Dine stemplede kort er sgu da hamrende flotte! Få du bare nogle flere stempler ind af døren :)
    Har svaret på det med metalhjørner inde i Fødselsdagsgruppen - hihi.
    Knus

    SvarSlet
  4. Rigtig fine kort... held og lykke med udfordringerne

    SvarSlet
  5. Det er bare nogle fine kort du er kommet i gang med der.
    Og så håber jeg, du får gjort noget ved den lange ønskeseddel, så I ikke går og falder i den......

    SvarSlet